Bali, Sanur - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van tilly - WaarBenJij.nu Bali, Sanur - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van tilly - WaarBenJij.nu

Bali, Sanur

Door: Tilly

Blijf op de hoogte en volg tilly

07 September 2019 | Nederland, Groesbeek

Dag 1: om 8 uur vertrokken naar Ottersum, waarna Jack ons naar de trein bracht in Nijmegen. Jackie stond ook in Ottersum te zwaaien met een zakdoekje. Lief!
Op schiphol waren we snel door de controles heen, steeds meer gaat via de computer, self service. Ook hoef je je handbagage niet meer open te maken, gewoon alles door de scanner. Mooi!
De lange vlucht naar Guangzhou verloopt rustig. We hebben voldoende plaats om te zitten, krijgen 2 x een warme maaltijd, vaak broodjes en de hele vlucht schenkt men water. Chapeau voor China Southern Airlines. (CSA) Het is toch een hele zit 11 u vliegen maar ik heb 4 films gekeken en dat maakt dat de tijd voorbij vliegt.
We zijn in China. Er moet nog het een en ander ingevuld worden voor het 24 uurs visum en ja hoor we krijgen een nummertje en er zijn meer dan 40 wachtenden voor ons. Vandaar mijn verhaal nu.
CSA geeft reizigers die een tussenstop van meer dan 8 uur hebben de gelegenheid om met een transfer naar een hotel te gaan, of de stad in net wat je wilt. Ook krijg je een maaltijd. Service hoor.

• 07 September 2019 - 16:01

Agnes De Roeper:

Mooie reis Tilly en Jim

• 07 September 2019 - 16:10

Ton En Toos De Gier:

Heel, heel veel plezier met deze prachtige reis. Zorg ervoor dat jullie weer gezond en wel thuiskomen.
    Groetjes Ton, ook namens Toos.

• 07 September 2019 - 16:19

Lisette:

Geniet van alle mooie en goede dingen. Groetjes harm en lisette.

• 08 September 2019 - 00:56

Jacqie:

Ik ga jullie missen. Maar geniet ervan voor de volle 100%
    Liefs Jacqie

• 08 September 2019 - 09:32

Annemuek:

So far, zo good!
    Een prachtige reis tegemoet....ook altijd weer een beetje spannend!
    En nu aan het acclimatiseren denk ik, bijslapen... !
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen, als jullie weer zin hebben om te schrijven....tot dan! Getypt met een ietwat stijve arm van de DTP vaccinatie update gisteren. Lieve groet@

• 08 September 2019 - 12:17

Iet:

Heb verhaaltje net aan mam voorgelezen.
    Groetjes van ons
    Goede reis